Bij ANNAbel denken we verder dan telefonie, wij richten ons op functionaliteiten die bijdragen aan een optimale bereikbaarheid van jouw bedrijf. De module ‘Webhooks’ is hiervan een goed voorbeeld. De functie ‘Webhooks’ maakt het mogelijk om allerlei handige opties te koppelen. Onderstaand geven we je een aantal voorbeelden van een dergelijke koppeling.
Weet wie er belt
Door je CRM-systeem te koppelen aan je telefonie kun je een efficiëntie slag maken met je telefonie. Wanneer een bekende klant belt wordt het nummer automatisch gekoppeld aan de klantkaart in het CRM-systeem en heb je direct de klantgegevens en voorafgaande correspondentie bij de hand. Daarnaast is het ook nog eens erg klantvriendelijk om de klant direct aan te kunnen spreken bij de naam en te weten wat er speelt. Zo kun je niet alleen de klant sneller helpen, maar ervaart deze ook een hogere mate van service.
Voer analyses uit
Wil je meten hoeveel gesprekken er dagelijks binnen komen, wat de gemiddelde wachttijd is en meer relevante informatie? Door je telefonie te koppelen aan een analyse tool kun je dit gemakkelijk inzichtelijk maken. En wat denk je van een koppeling aan Google Analytics om de effecten van je marketingcampagne door te meten. Alles is mogelijk.
Hoe gek je het ook bedenkt
Hoe gek je het ook bedenkt, de kans is zeer groot dat het te koppelen is. Denk bijvoorbeeld aan een koppeling met je agenda. Zit je in een meeting? Dan worden je telefoontjes automatisch doorgeschakeld naar een collega. Maar de koppeling kan nog gekker, met bijvoorbeeld je muzieksysteem. Wordt je gebeld? Dan gaat de muziek automatisch zachter. De mogelijkheden zijn legio.