Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Blog

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? bel ons!

Oplossingen

Mijn gesprekskwaliteit is niet op orde

Een groot deel van de gesprekskwaliteit hangt af van de kwaliteit van je netwerk. In het geval van een vast toestel hebben we het over de internetverbinding en netwerkapparatuur die zomaar eens roet in het eten zouden kunnen gooien. Op onze help pagina kun je alles vinden omtrent de instellingen van de meest voorkomende routers etc. Daarnaast helpt het opnieuw opstarten van de aanwezige netwerkapparatuur ook bijzonder vaak.

kijk hier

Ik krijg vaak een oproep van vreemde nummers. (100, 101, 1001)

Deze zogenaamde spooktelefoontjes, ook wel ghostcalling genoemd, zijn zeer hinderlijk. Lees hoe dit kan en wat je er aan kunt doen.

Lees meer

Ik heb geen audio tijdens een gesprek

Soms komt het voor dat er tijdens een telefoongesprek geen audio te horen is terwijl er toch echt wel een gesprek wordt opgezet. kijk hier naar de meest voorkomende oorzaak en oplossing. https://help.bellenmetannabel.nl/index.php/Geen_audio_bij_VoIP_gesprekken

Lees meer

VOIP Telefoon

Werkt elk VoIP toestel met ANNAbel?

In principe zal elk toestel dat gebruik maakt van het SIP protocol moeten werken met ANNAbel. Echter beschik je dan vaak niet over alle opties en mogelijkheden. Voor de toestellen die je bij ons besteld geld dat deze 100% werken. Voor een aantal overige toestellen hebben we ook beschreven wat de optimale instellingen zijn. Mocht jouw type er niet tussen staan dan kunnen we je mogelijk verder helpen door even mee te kijken. Houd dan wel rekening met het feit dat we daar kosten voor in rekening kunnen brengen.

Whitelist toestellen

ANNAbel online beheer

Waar stel ik mijn openingstijden in

In de online beheer omgeving van ANNAbel kan je bij de module openingstijden zelf eenvoudig aangeven op welke tijdstippen je bereikbaar wilt zijn en op welke tijdstippen juist niet. Mocht je er niet uitkomen dan horen wij dat graag.

Lees meer

VoIP Account

Om een toestel of softphone aan te sluiten op ANNAbel heb je een VoIP account nodig.
Log in op de online ANNAbel beheer omgeving en klik op VoIP account.

Lees meer

Belplan

Hier leggen we uit hoe je je belplan kan instellen in de online beheer omgeving van ANNAbel.

Lees meer

Hoe log ik in?

Rechts boven in het menu vind je een paarse knop met inloggen. Deze brengt je naar de online beheeromgeving van ANNAbel, Afhankelijk van de toegekende rechten aan jouw inloggevens kom je in de volledige beheersomgeving of zie je een uitgeklede versie met alleen de informatie die voor jou als gebruiker van belang is.

Lees meer

Algemeen

Hoe werkt de ANNAbel app?

Lees alles over de ANNAbel app

Meer informatie

Hoeveel data verbruikt de ANNAbel app?

Een gesprek over 4G of 3G+ gebruikt ongeveer 0.2MB per minuut.

Lees meer

Kan ik mijn bestaande deurintercom blijven gebruiken?

In bijna alle gevallen kunnen wij middels een ATA adapter de huidige deurintercom aansluiten. Indien dit niet mogelijk is kunnen we indien wenselijk een alternatief bieden.

Lees meer

Waar kan ik mijn account opzeggen?

Stuur een mail met daarin je bedrijfsnaam, welke diensten je wilt opzeggen en de datum van opzegging naar hoi@bellenmetannabel.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om het e.e.a. af te wikkelen. Ook zullen we vragen naar de reden van opzeggen daar wij graag willen leren wat er eventueel beter kan aan onze dienstverlening.

Lees meer

Facturatie

Bij ANNAbel werken wij met automatische incasso. Je ontvangt van ons een mail met daarin je factuur en de datum waarop wij het bedrag van de rekening afschrijven. Voor de specificatie van de gefactureerde kosten verwijzen we je naar de online beheer omgeving van ANNAbel.

Lees meer

Gesprekskosten

Als je belt met ANNAbel gelden daar afhankelijk van je bestemming verschillende tarieven voor. Belangrijk om te weten is dat je altijd per seconde betaald. Ook bel je gratis naar collega's die ook gebruik maken van ANNAbel en zelfs naar andere klanten van ANNAbel rekenen wij geen gesprekskosten. Voor alle overige bestemmingen verwijzen we je naar een overzicht van onze gesprekstarieven.

Gesprekstarieven

Bestaand telefoonnummer meenemen

Bij ANNAbel kunnen we het vaste nummer uiteraard overnemen van je huidige provider. Hiervoor hebben wij een handig formulier opgesteld welke je nadat je klant van ANNAbel bent geworden kan invullen. Als we alle gegevens compleet hebben zorgen wij dat je je oude nummer binnen 5-10 dagen kan gebruiken via ANNAbel.

Vul hier in

Heb je vragen?

Neem contact met ons op via dit formulier.