Je wil geen zakelijke telefonie dat niet presteert. Het begint vaak met kleine irritaties, maar uiteindelijk ontstaan er problemen die effect hebben op de bedrijfsvoering, dit kost tijd en geld. Goede zakelijke telefonie dat is ingericht op jouw behoefte is zeer waardevol en kan je bedrijfsresultaat verbeteren. We schreven hier al eens een blog over:

Waarom verdwijnt ISDN? ISDN is een redelijk oude techniek die sinds de introductie in de jaren 90 weinig doorontwikkeld is. Het wordt steeds kostbaarder om de infrastructuur hiervoor draaiende te houden en met de opkomst van VoIP telefonie is dit niet rendabel meer voor KPN of haar gebruikers. Daarnaast biedt ISDN weinig flexibiliteit als het

VoIP telefonie wordt steeds populairder door de moderne functionaliteiten die het biedt, de kostenbesparing en flexibiliteit ten opzichte van de traditionele telefooncentrale. VoIP is niet alleen VoIP, maar biedt meer dan een oplossing voor telefonie. VoIP integreren is de toekomst van je bedrijfscommunicatie. Communiceren via het internet is de realiteit van de dag en biedt

“VoIP telefonie is de toekomst!” en “ISDN stopt, dus je moet snel overstappen!”. Je hoort dit als ondernemer vast geregeld voorbijkomen.  Wij merken echter dat, waar de consument en grote bedrijven allang over zijn gestapt, de MKB bedrijven in de ‘studiefase’ blijven hangen en van dit soort uitspraken vaak koudwatervrees krijgen. De koudwatervrees is te

De decembermaand komt er weer aan, een maand bomvol feestdagen. Dit zorgt vaak voor onduidelijkheid bij je klanten. Wanneer kunnen ze je wel en niet bereiken. Naast het duidelijk vooraf communiceren van deze tijden aan jouw klanten kun je ook zorgen dat je zo klantvriendelijk mogelijk omgaat met jouw bereikbaarheid. Neem de openingstijden op in

Mobiele telefoons zijn erg populair omdat ze meer vrijheid geven aan de gebruiker. Maar betekent dit dat je geen telefooncentrale meer nodig hebt of bestaat er een moderne telefooncentrale die mee is gegroeid met de manier waarop wij kijken naar bereikbaarheid? Wij beantwoorden deze vraag in onderstaande blog. Ken je de oude telefooncentrales nog? De

Ongeveer een kwart van het MKB maakt nog gebruik van hun oude ISDN lijnen. Als zij echter geen actie gaan ondernemen is een groot deel van hen eind september 2019 onbereikbaar. En daar blijft het niet bij; het beveiligingssysteem, slagboom of toegangspoort, faxmachines, liften en intercoms kunnen deze bedrijven waarschijnlijk ook niet meer bedienen.

Of het nu in de rij bij de kassa is of in de file: wachten doen we niet graag. Dit is hetzelfde wanneer je iemand belt.  Wachtend aan de lijn tot hij wordt opgenomen kunnen 15 seconden erg lang voelen, terwijl de persoon die de telefoon moet beantwoorden het gevoel heeft dat hij moet haasten.

Vooral voor kleinere organisaties kan het lastig zijn om goed bereikbaar te zijn. Waar dit voorheen alleen te realiseren was met een receptioniste of callcenter is er nu een gemakkelijkere en goedkopere oplossing: cloud telefonie.  Naast dat het scheelt in de kosten en je onderneming flexibel maakt, levert het je meer potentiële klanten op! Hoe?