Bellen met ANNAbel - VoIP telefonie
MKB BEST CHOICE 2018 UC winmagpro
Onze klanten beoordelen ons met een
9,3

Denk je aan overstappen op VoIP of wil je wisselen van VoIP aanbieder? Denk dan ook eens na over je telefoonnummer. Je kunt je nummer namelijk inzetten al marketingtool. Welk nummer het beste past bij je bedrijf is afhankelijk van het soort bedrijf. Waar je vroeger vast zat aan een regionaal telefoonnummer dat gekoppeld is

Bij ANNAbel bieden we vele mogelijkheden om zo efficiënt mogelijk om te gaan met je bereikbaarheid en hiermee je serviceniveau niet uit het oog te verliezen. We bieden een uitgebreid pakket van functionaliteiten die erop ingericht zijn om de communicatiestromen met elkaar te integreren en zo je klanten beter te bedienen en jouw bereikbaarheid te verbeteren. Door

Naast dat VoIP telefonie het nieuwe bellen is, toekomstbestendig en meer flexibel dan de oude telefonie die we kennen heeft het ook extra mogelijkheden die de productiviteit kunnen verhogen. Wij noemen een paar functionaliteiten van ANNAbel en hoe zij je hierbij kunnen helpen. Openingstijden Jullie klantvriendelijkheid gaat ver. Maar jullie receptie kan niet 24/7 bemand

Je wil geen zakelijke telefonie dat niet presteert. Het begint vaak met kleine irritaties, maar uiteindelijk ontstaan er problemen die effect hebben op de bedrijfsvoering, dit kost tijd en geld. Goede zakelijke telefonie dat is ingericht op jouw behoefte is zeer waardevol en kan je bedrijfsresultaat verbeteren. We schreven hier al eens een blog over:

Waarom verdwijnt ISDN? ISDN is een redelijk oude techniek die sinds de introductie in de jaren 90 weinig doorontwikkeld is. Het wordt steeds kostbaarder om de infrastructuur hiervoor draaiende te houden en met de opkomst van VoIP telefonie is dit niet rendabel meer voor KPN of haar gebruikers. Daarnaast biedt ISDN weinig flexibiliteit als het

VoIP telefonie wordt steeds populairder door de moderne functionaliteiten die het biedt, de kostenbesparing en flexibiliteit ten opzichte van de traditionele telefooncentrale. VoIP is niet alleen VoIP, maar biedt meer dan een oplossing voor telefonie. VoIP integreren is de toekomst van je bedrijfscommunicatie. Communiceren via het internet is de realiteit van de dag en biedt

“VoIP telefonie is de toekomst!” en “ISDN stopt, dus je moet snel overstappen!”. Je hoort dit als ondernemer vast geregeld voorbijkomen.  Wij merken echter dat, waar de consument en grote bedrijven allang over zijn gestapt, de MKB bedrijven in de ‘studiefase’ blijven hangen en van dit soort uitspraken vaak koudwatervrees krijgen. De koudwatervrees is te

De decembermaand komt er weer aan, een maand bomvol feestdagen. Dit zorgt vaak voor onduidelijkheid bij je klanten. Wanneer kunnen ze je wel en niet bereiken. Naast het duidelijk vooraf communiceren van deze tijden aan jouw klanten kun je ook zorgen dat je zo klantvriendelijk mogelijk omgaat met jouw bereikbaarheid. Neem de openingstijden op in

Mobiele telefoons zijn erg populair omdat ze meer vrijheid geven aan de gebruiker. Maar betekent dit dat je geen telefooncentrale meer nodig hebt of bestaat er een moderne telefooncentrale die mee is gegroeid met de manier waarop wij kijken naar bereikbaarheid? Wij beantwoorden deze vraag in onderstaande blog. Ken je de oude telefooncentrales nog? De