Bellen met ANNAbel - VoIP telefonie
MKB BEST CHOICE 2018 UC winmagpro
Onze klanten beoordelen ons met een
9,3

Je wil geen zakelijke telefonie dat niet presteert. Het begint vaak met kleine irritaties, maar uiteindelijk ontstaan er problemen die effect hebben op de bedrijfsvoering, dit kost tijd en geld. Goede zakelijke telefonie dat is ingericht op jouw behoefte is zeer waardevol en kan je bedrijfsresultaat verbeteren. We schreven hier al eens een blog over: Verbeter je bedrijfsresultaat met VoIP telefonie.

Wanneer je één van de onderstaande tekenen herkent, wordt het wellicht tijd om na te denken over een alternatief voor je huidige zakelijke telefonie.

 

1. Slechte geluidskwaliteit

Gesprekken die wegvallen, haperen of storen. Het is een frustratie voor je medewerkers en voor je klanten. Bel je al via internet dan is het zaak om te zorgen dat je internetverbinding op orde is. Bel je echter nog via ISDN, dan kunnen we je aanraden over te stappen op VoIP telefonie.

De gesprekskwaliteit bij VoIP telefonie is beter dan bij digitaal of analoog bellen. Een VoIP gesprek wordt omgezet in een datapakketje dat wordt verstuurd via internet. Doordat deze vorm van pakketjes kleiner is dan die van de analoge lijn, blijft er meer ruimte over voor een betere gesprekskwaliteit.

 

2. Locatie afhankelijke telefonie

Een dag thuis werken en toch bereikbaar zijn op je vaste zakelijke nummer. Of uit kunnen bellen met je vaste zakelijke nummer terwijl je onderweg bent. Of flexibeler nog: tijdens een gesprek op kantoor alvast in de auto stappen en het gesprek verder kunnen voeren zonder dat de klant dit merkt. Klinkt dit voor jou als een utopie? Dan bel je vast niet met VoIP telefonie van ANNAbel!

Veel bedrijven hanteren graag een vast nummer, die heeft een meer professionele uitstraling. Met de app van ANNAbel kun je je smartphone gebruiken om te bellen vanaf je vaste nummer en telefoontjes die binnenkomen op je vaste nummer ook beantwoorden met je mobiel. Dit werkt overal zolang je maar Wi-Fi of een 3G+/4G verbinding hebt. Je bent dus altijd bereikbaar. Ideaal als je onderweg bent of een dagje thuis werkt!

 

 

3. Onduidelijk keuzemenu

Een onduidelijk keuzemenu kan jouw bellers frustreren. Een eindeloos doolhof van keuzemenu’s of erg lange wachtrijen werken niet bevorderlijk voor het imago en serviceniveau dat jouw klanten toekennen aan je bedrijf. Dit beschreven we al eerder in de blog: Niet langer in de wachtrij met VoIP telefonie.

Met VoIP telefonie van ANNAbel kun je gemakkelijk je zakelijke bereikbaarheid instellen. Dit kan via onze gratis app en middels je persoonlijke online dashboard. Je vooraf gedefinieerde belplan kan dan nog altijd dienen als de basis, maar je kunt hier snel en flexibel in schakelen. Is er bijvoorbeeld tijdelijk weinig capaciteit bij de receptie? Dan voeg je gemakkelijk een collega toe aan het belplan om de overloop aan telefoontjes op te vangen. Of heb je aangepaste openingstijden rondom feestdagen? Dan kun je met ‘Openingstijden’ gemakkelijk je bereikbaarheid aanpassen en een aangepaste melding instellen. Wel zo flexibel!

 

4. Moeilijk schaalbaar

Groeit jouw bedrijf of veranderd je behoefte omtrent bereikbaarheid en geïntegreerde communicatie? Dan is het handig als je telefonie gemakkelijk schaalbaar is. Sommige telefoonsystemen vereisen hiervoor een aanpassing die door een monteur verricht moet worden. Dit is niet de meest snelle en kostenefficiënte oplossing.

VoIP telefonie van ANNAbel ik per dag opzegbaar en schaalbaar. Wil je modules uit- of aanzetten? Je stelt het gemakkelijk zelf in, in je persoonlijke online dashboard. Maar ook een belletje naar ons is prima, dan stellen wij het voor je in en ben je meteen up-and-running!

 

5. Geïntegreerde communicatie

Binnen je bedrijf heb je vele communicatiestromen lopen. Deze wil je zo effectief en efficiënt mogelijk beheren. Zou het dan niet gemakkelijk zijn als je vele van deze stromen kunt integreren met je telefonie?

ANNAbel biedt meer dan simpelweg telefonie. We bieden een uitgebreid pakket van functionaliteiten die erop ingericht zijn om de communicatiestromen met elkaar te integreren en zo je klanten beter te bedienen en jou bereikbaarheid te verbeteren.

Heb je vragen?

Neem contact met ons op via dit formulier.