Bellen met ANNAbel - VoIP telefonie
MKB BEST CHOICE 2018 UC winmagpro
15 beoordelingen
9,4
Geen moeilijke contracten
Eenvoudig in beheer
Uitstekende service

ANNAbel basis

Wat krijg je met het pakket ANNAbel basis

Meldtekst

Zijn alle medewerkers in gesprek? Dan is het handig om dit de beller te laten weten met behulp van een meldtekst. Dus voortaan geen langdurig aanhoudende ingesprektoon meer, maar een vriendelijk ingesproken meldtekst, die de beller op een sympathieke manier vraagt om nog even aan de lijn te blijven.

Openingstijden

Jullie klantvriendelijkheid gaat ver. Maar jullie receptie kan ook weer niet 24/7 bemand zijn. Ook al zou je dat graag willen. Met behulp van de functie ‘Openingstijden’ kun je inkomende gesprekken buiten jullie reguliere openingstijden doorschakelen naar een ander nummer. Of naar de voicemail. Dat is vooral handig als klanten op jullie vertrouwen voor het verhelpen van storingen.

ANNAbel uitgebreid

Wat krijg je bovenop het pakket ANNAbel basis

Keuzemenu

Deze functionaliteit, ook wel bekend onder de naam voice response systeem, biedt bellers de mogelijkheid om te kiezen met welke afdeling of persoon ze doorverbonden willen worden.

ANNAbel compleet

Wil je dat je bedrijf beschikt over de meest geavanceerde belfunctionaliteiten, dan is het pakket 'ANNAbel compleet' echt iets voor jou. Ga jij voor de crème de la crème in telecom, lees dan maar eens verder om te zien hoe het pakket 'ANNAbel compleet' jouw bedrijf naar een hoger plan tilt.

Wachtrij

Niets is vervelender dan een ingesprektoon krijgen als je iemand wilt spreken. Bij grote drukte kun je het echter niet altijd voorkomen. Verzacht de pijn van het wachten en laat de beller weten hoeveel wachtenden er voor hem zijn, terwijl hij ondertussen van een heerlijk muziekje geniet.

Meeluisteren

Soms is het handig om mee te kunnen luisteren met een telefoontje van een collega. Bijvoorbeeld omdat hij of zij net nieuw is bij jullie bedrijf. Of als het een lastig telefoontje is, waarbij je graag het verloop van het gesprek wilt kunnen volgen.

De functie ‘Meeluisteren’ maakt dit mogelijk, ongeacht de locatie waar je je bevindt. Ook aan de veiligheid heeft ANNAbel gedacht. Meeluisteren is slechts mogelijk met behulp van een zelf te kiezen wachtwoord. En als kers op de slagroom maakt de functie ‘Meeluisteren’ het ook mogelijk om gesprekken op te nemen en later terug te luisteren.

Handig om bijvoorbeeld die nieuwe collega goed te kunnen coachen. Of zeker te weten dat er na het telefoontje geen onduidelijkheid kan ontstaan over gemaakte afspraken.

Webhooks

De functie ‘Webhooks’ maakt het ANNAbel mogelijk om allerlei handige opties voor je te koppelen. Een voorbeeld hiervan is de koppeling van jullie CRM-systeem aan jullie telefonie.

Na deze koppeling krijg je direct de klantkaart van ‘mevrouw de Groot’ op je beeldscherm als je gebeld wordt door mevrouw de Groot. Voortaan dus geen gezoek meer in papieren dossiers tijdens een telefoontje.

Andere handige functionaliteiten, die Webhooks mogelijk maakt zijn het ontvangen van een e-mail bij een gemiste oproep, het meten van telefoongesprekken in Google Analytics en het schakelen op basis van een externe database.

Telefonisch vergaderen

Wil je telefonisch vergaderen met meerdere collega’s? Start dan een zogenaamde conference call. Deze functie is geschikt voor een onbeperkt aantal gebruikers.

Extra opties

Ongeacht of je kiest voor het pakket 'ANNAbel basis', 'ANNAbel uitgebreid' of 'ANNAbel compleet', heb je de mogelijkheid om gebruik te maken van een aantal aanvullende opties.

Fax

Wordt in jullie branche nog veel gebruik gemaakt van de fax? Dan is de optie ‘Fax naar mail en mail naar fax’ erg interessant. Inkomende faxen worden automatisch omgezet in mail. Zo weet je zeker dat je nooit meer een fax mist. Bovendien heb je de inhoud van de fax direct digitaal beschikbaar. Andersom is ook mogelijk. Uitgaande faxen verstuur je vanuit je mail. Handig toch?

 

CRM integratie

Deze optie maakt het mogelijk om jullie CRM-systeem te koppelen met jullie telefonie. Koppelen met een ander systeem kan natuurlijk ook. Veel van onze klanten ervaren dagelijks hoe fijn het is als direct de klantkaart van de inbellende klant op hun beeldscherm wordt getoond. Je maakt direct een goede indruk als je even kunt informeren of de klant tevreden is over de laatste levering. Of al heeft nagedacht over de aanschaf van product A na het bezoek van je collega-adviseur.

Netnummer/postcode route

Met deze functie kun je op basis van het netnummer of de postcode van de beller bepalen waarheen het telefoontje moet worden gerouteerd. Belt er bijvoorbeeld iemand uit de regio Utrecht, dan kun je deze beller automatisch met de vestiging in Utrecht verbinden. Ook als iemand mobiel of met een privénummer belt, kun je deze routering toepassen door de beller te vragen zijn postcode in te toetsen. Met de functie ‘Netnummer-/postcode routing’ kan het allemaal.