Bellen met ANNAbel - VoIP telefonie
MKB BEST CHOICE 2018 UC winmagpro
16 beoordelingen
9,4

Ons privacy beleid

Bij ANNAbel slaan wij gegevens op die noodzakelijk zijn voor het uitoefenen van onze werkzaamheden. Wij maken wel duidelijk onderscheid tussen de gegevens die worden verzameld op onze website en in ons CRM en tussen de data die we verwerken binnen de telefooncentrale ANNAbel.

 

Privacy en cookies op bellenmetannabel.nl

Onze website wordt voortdurend geoptimaliseerd voor commercieel gebruik.  Wij willen namelijk graag meten hoe deze presteert en wat onze bezoekers interessant vinden of juist niet. Hiervoor gebruiken wij een aantal tools die ons hierbij helpen.

Bellenmetannabel.nl maakt gebruik van https zodat informatie die jij invult op onze site niet voor derden zichtbaar is. Daarnaast gebruiken wij Google Analytics, VWO en Hotjar. Deze tools meten hoe onze website presteert, waar jij naar kijkt en welke pagina’s jij fijn vind. Ook weten we zo via welke link je op onze site terecht bent gekomen en bijvoorbeeld welke beeldschermresolutie je gebruikt. Dit helpt ons om jouw een betere leeservaring te bieden.

Ook meten we hoe onze advertenties presteren die we op diverse platformen hebben draaien. Denk aan Facebook, LinkedIn, Google Adwords en Bing Ads. We willen simpelweg gewoon weten of deze effectief zijn en dus hier voldoende leads mee naar ons toe trekken.

 

Dataverwerking en CRM

Alle correspondentie die wij hebben met onze klanten wordt opgeslagen in ons CRM systeem. Hierin houden wij bij wanneer wij contact met je hebben gehad en waarover dit is gegaan. Daarnaast slaan wij naast de bedrijfsgegevens ook je naam, mailadres en telefoonnummer op. Deze informatie is beschikbaar voor alle medewerkers die toegang hebben tot het CRM van ANNAbel. Hierdoor kunnen wij jou sneller en beter helpen. Dit CRM is alleen toegankelijk voor medewerkers die direct contact hebben met onze klanten.

Uw e-mailadres zullen wij gebruiken om u een verzoek te sturen om op Kiyoh.com een review over onze dienst achter te laten. Uiteraard wordt uw e-mailadres niet getoond bij uw review en wordt u e-mailadres niet voor andere doeleinde gebruikt op dit platform.

 

Gegevens in ANNAbel en de ANNAbel apps

Gegevens uit ANNAbel, het telefonieplatform, gebruiken wij niet voor marketingdoeleinden. Wel sturen wij soms e-mails naar gebruikers met daarin relevante informatie over die dienst. Hierin melden wij bijvoorbeeld verstoringen en kondigen wij nieuwe functies en/of updates aan. Uiteraard kan de gebruiker zich uitschrijven voor deze mailings.

Binnen het platform meten wij de kwaliteit van gesprekken om daarmee de kwaliteit van onze dienstverlening te monitoren en waar mogelijk te verbeteren. De ANNAbel app biedt de mogelijk om Log Entries aan te zetten om bij bugs en crashes te kunnen achterhalen waar deze door veroorzaakt worden. Dit is een instelling welke de gebruiker zelf eenvoudig aan of uit kan schakelen. Als deze optie uit staat worden er geen gebruikersgegevens verzameld.

Persoonlijke informatie zoals accountgegevens en factuurgegevens zijn gemakkelijk zelf te wijzigen in ANNAbel. Gespreksdata is voor iedere medewerker van ANNAbel inzichtelijk net zoals dat iedere medewerker je kan helpen bij het wijzigen van diensten binnen ANNAbel. Dit kan je overigens ook zelf en we houden een zogenaamde audit trail bij zodat we kunnen zien wie wanneer wat heeft gewijzigd. Ook bieden we je de keuze om zelf te bepalen hoe lang gespreksinformatie wordt bewaard.

 

Recht op inzage

Wil je weten welke persoonsgegevens wij precies van jou hebben? Vraag dan gerust een overzicht bij ons op. Je mag ons ook vragen om de persoonsgegevens die wij van jou hebben:

  • aan te passen
  • te wissen
  • over te dragen aan iemand anders.

Stuur je verzoek naar hoi@bellenmetannabel.nl, dan maken wij het voor je in orde.