Alle pakketten komen gratis metStap 1: Stel jouw pakket samenKies extra's
Meldingen
Hiermee kun je welkomstberichten instellen of wachtteksten. Bijvoorbeeld: Welkom bij ANNAbel, we verbinden je nu door naar een beschikbare medewerker.
Openingstijden
Stel de tijden in waarop jouw bedrijf bereikbaar is. Stel vervolgens ook in wat er moet gebeuren als iemand buiten deze tijden toch probeert te bellen.
Keuzemenu
Met deze keuze geef je de klant de mogelijkheid om zelf alvast de keuze te maken naar welk persoon of afdeling ze willen worden doorverbonden.
Wachtrij
Als iedereen in gesprek is krijg de klant te horen hoeveel gesprekken hij nog voor zich heeft en kan ondertussen genieten van een muziekje.
Meeluisteren
Voor opleidingsdoeleinden kan je gesprekken opnemen en later afluisteren. Ook kan het zijn dat je beroepshalve gesprekken wil vastleggen. Natuurlijk is dit met een wachtwoord beveiligd.
Conference
Telefonisch vergaderen met klanten of collega's? Dat doe je met deze functie en is geschikt voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Webhooks
Met Webhooks voorzie je ANNAbel van de mogelijkheid om allerlei handige opties’s te koppelen. Zo krijg je bijvoorbeeld een pop-up van je klantkaart in je CRM als de klant je belt.
Stap 2: Vul je gegevens in
Als je onderstaand formulier invult,
sturen wij je binnen één werkdag
een vrijblijvende offerte.
Bij ons heb je geen verplichtingen.
Probeer ANNAbel gerust een dag,
week of maand zonder vast te zitten aan een contract.
Het is dagelijks opzegbaar.