Ben je een webshop eigenaar en vraag jij je af of VoIP telefonie van ANNAbel wat voor je is? Wij hebben kennis van verschillende branches en de hiervoor meest geschikte oplossingen.
Jouw behoefte
Als webshopeigenaar krijg je veel inkomende telefoontjes. Veelal met dezelfde vragen die keer op keer worden gesteld. Iets wat je veel tijd kost, en de tijd die je hebt is al zo kostbaar. Veel van de antwoorden op de vragen die gesteld worden kunnen worden gestandaardiseerd.
Omdat de webshop 24/7 geopend is krijg je ook op alle dagen en tijden telefoontjes binnen. De mensen die bellen buiten de tijden dat je bereikbaar bent wil je graag op een klantvriendelijke manier helpen.
Daarnaast wil je als webshopeigenaar graag inzichtelijk hebben wanneer mensen bellen, hoe lang de beller gemiddeld in de wacht staat of in gesprek is met jou of een medewerker en meer statistieken die je inzicht verlenen in het proces. Of wat denk je van het doormeten van je online marketing campagnes met Google analytics? Je wilt toch weten of dit daadwerkelijk meer contactmomenten, zoals telefoontjes, oplevert.
Om zo snel mogelijk je klant verder te kunnen helpen als die belt is het erg handig om zo snel mogelijk de gegevens van de klant en eventuele openstaande klacht uit het CRM naar voren te halen. Dit scheelt jou een hoop tijd en de beller frustratie.
Onze oplossing
Door een keuzemenu te gebruiken kun je een groot gedeelte van de oproepen filteren. Standaard vragen over levertijden, retourneren van artikelen en garantie kunnen in het keuzemenu gemakkelijk beantwoord worden met een vooraf ingesproken meldtekst. Met de module openingstijden kun je tijdsgebonden routeringen instellen. Mocht je na sluitingstijd de klantenservice overdragen aan een externe partij dan stel je dit een keer in en worden elke dag na sluitingstijd de telefoontjes netjes doorverbonden naar een extern nummer of voicemail.
Door het gebruik van een wachtrij en onze module webhooks krijg je gemakkelijk statistieken inzichtelijk en kun je je telefoonverkeer koppelen aan analytics en je CRM pakket. Dit geeft je veel inzicht in je belverkeer, bereikbaarheid en effectiviteit en scheelt ook nog een kostbare tijd.
Lees meer over de opties en pakketten
Net iets ander situatie?
Zit je in dezelfde branche, maar is je situatie en behoefte toch anders dan wij hebben beschreven? Wij bespreken graag jouw wensen en behoefte met je om zo tot een passende oplossing te komen. We denken graag met je mee.