Het is te gek voor woorden als je bedenkt hoeveel communicatiestromen er zijn in de meeste bedrijfsprocessen. Telefonie, e-mail, fax, social media enzovoort. Al deze communicatiestromen wil je zo effectief en efficiënt mogelijk beheren. Nu hoor ik je denken, hoe kan ANNAbel daar dan bij helpen? Dat gaan we je vertellen.
Meer dan telefonie
ANNAbel biedt meer dan simpelweg telefonie. We bieden een uitgebreid pakket van functionaliteiten die erop ingericht zijn om de communicatiestromen met elkaar te integreren en zo je klanten beter te bedienen en jouw bereikbaarheid te verbeteren. Door meerdere communicatiestromen met elkaar te integreren verhoog je de productiviteit in de organisatie, het service level en kun je de bereikbaarheid van je bedrijf gemakkelijk analyseren en bijsturen waar nodig. Eerder beschreven we al dat VoIP telefonie je bedrijfsresultaat kan verhogen.
Door het verzamelen van informatie rondom je bereikbaarheid en een klantgeschiedenis op te bouwen kun je bedrijfsprocessen analyseren en vergemakkelijken. Denk hierbij aan het overdragen van klantgegevens naar een afdeling. Maar ook het opvragen van bepaalde klantgegevens, kan hierbij vergemakkelijkt worden.
Klanten behouden is goedkoper dan nieuwe werven
Goede bereikbaarheid is belangrijk voor klanten en draagt bij aan goed relatiemanagement. We beschreven al in de blog ‘Niet langer in de wachtrij met VoIP telefonie’, dat het je klanten kan kosten als je je communicatie niet goed hebt ingericht. En elke ondernemer weet dat het makkelijker is om klanten te behouden dan om nieuwe te werven.