De koude winterdagen zijn een uitgelezen periode om neer te ploffen en er wat leesvoer bij te pakken. Nu werkt lezen ook stress reducerend en het is goed voor je nachtrust, dus je kunt er alleen maar een gelukkiger mens van worden om ons leervoer te verslinden!
We zijn in de archieven gedoken en hebben stukken verzameld die het lezen waard zijn.
Verbeter je bedrijfsresultaat met cloud telefonie
Vooral voor kleinere organisaties kan het lastig zijn om goed bereikbaar te zijn. Waar dit voorheen alleen te realiseren was met een receptioniste of callcenter is er nu een gemakkelijkere en goedkopere oplossing: cloud telefonie. Naast dat het scheelt in de kosten en je onderneming flexibel maakt, levert het je meer potentiële klanten op!
Hoe? Lees snel door
Hogere productiviteit met VoIP telefonie
Naast dat VoIP telefonie het nieuwe bellen is, toekomstbestendig en meer flexibel dan de oude telefonie die we kennen heeft het ook extra mogelijkheden die de productiviteit kunnen verhogen. Wij noemen een paar functionaliteiten van ANNAbel en hoe zij je hierbij kunnen helpen.
Lees deze blog
Verhoog jouw serviceniveau met VoIP telefonie
Door meerdere communicatiestromen met elkaar te integreren verhoog je de productiviteit in de organisatie, het service level en kun je de bereikbaarheid van je bedrijf gemakkelijk analyseren en bijsturen waar nodig.
Lees deze blog
Verbeter je relatiemanagement met geïntegreerde communicatie
Het is te gek voor woorden als je bedenkt hoeveel communicatiestromen er zijn in de meeste bedrijfsprocessen. Telefonie, e-mail, fax, social media enzovoort. Al deze communicatiestromen wil je zo effectief en efficiënt mogelijk beheren. Nu hoor ik je denken, hoe kan ANNAbel daar dan bij helpen? Dat gaan we je vertellen.
Lees deze blog
Vast op mobiel – overal bereikbaar op je vaste nummer
Vast op mobiel, of VoIP. Bij ANNAbel ben je overal bereikbaar op je vaste nummer en heb je een complete telefooncentrale direct op je mobiele telefoon. Geen gedoe meer met (dure) vaste lijnen, langlopende contracten en kostbare telefooncentrales.
Lees deze blog
Je zakelijke telefoonnummer als marketingtool
Welk nummer het beste past bij je bedrijf is afhankelijk van het soort bedrijf. Waar je vroeger vast zat aan een regionaal telefoonnummer dat gekoppeld is aan het vestigingsadres van je bedrijf heb je nu gelukkig de keuze. Of het nu gaat om één of meerdere nummers, het is goed om na te denken over het nummer dat het beste past bij jouw uitstraling. Je kunt je nummer namelijk inzetten al marketingtool!
Lees deze blog