Bellen met ANNAbel - VoIP telefonie
Onze klanten beoordelen ons met een
9,3

We hebben allemaal wel eens een ervaring gehad met een klantenservice die we nooit meer vergeten, zo slecht was het ingeregeld. Dit zorgt voor een hoop irritatie en maakt dat je minder positief denkt over het bedrijf. Dit wil je natuurlijk voor je eigen bedrijg voorkomen. Wij geven je een aantal tips! Informeer je klant

De koude winterdagen zijn een uitgelezen periode om neer te ploffen en er wat leesvoer bij te pakken. Nu werkt lezen ook stress reducerend en het is goed voor je nachtrust, dus je kunt er alleen maar een gelukkiger mens van worden om ons leervoer te verslinden! We zijn in de archieven gedoken en hebben

Altijd goed bereikbaar zijn is lastig, maar toch verwachten je klanten dit. Tegenwoordig weet iedereen dat goede bereikbaar erg belangrijk is voor de business. Niet alleen om de bellers snel en goed te woord te staan, maar ook om onderlinge frustraties bij de collega’s te voorkomen. We kennen het verhaal: “Moment, ik ga u doorverbinden

De ANNAbel webphone is een extra VoIP service die ervoor zorgt dat je eenvoudig kunt bellen vanaf een pc/laptop met of zonder een headset. De webphone vervangt in principe je vaste bureautoestel en dit heeft vier belangrijke voordelen: 1.     Bespaar op hardware kosten De webphone van ANNAbel is een softphone: een programma dat je op

CRM (Customer Relationship Management) vormt een belangrijk middel voor organisaties om contacten met (potentiële) klanten te waarborgen. CRM-integratie zorgt er voor dat je third-party tools, zoals VoIP aan je CRM-account gekoppeld kunnen worden en data tussen de platforms uitgewisseld wordt. ANNAbel biedt integratiemogelijkheden met populaire CRM systemen als Salesforce, Zendesk, Outlook en meer. Met deze

Alles mag, niets moet. Onze app mag je gebruiken. Toch kan het zijn dat je als zzp’er graag meer vrijheid wil hebben, efficiënter te werk wil gaan en het belangrijkste: een professionele uitstraling wil hebben naar je (potentiële) klanten. Want dat levert dan weer meer omzet, meer tijd en nog meer vrijheid op. De ANNAbel

Op de huidige markt zijn de klanten niet geïnteresseerd in de omvang van jouw bedrijf en zijn ze niet bereidt om compromissen te sluiten. Simpel gezegd, als het gaat om klantenservice en communicatie maakt het voor de klanten niet uit hoe groot jouw bedrijf is. Het is belangrijk om een professionele indruk te maken tijdens

Conference call wordt ook genoemd als telefonisch vergaderen. Conference call is tegenwoordig een belangrijk instrument voor zakelijke communicatie. Organisaties gebruiken het meer dan ooit tevoren. Vergaderen is zeer handig wanneer je bij elkaar in de buurt bent, maar als jouw zakelijke klanten, partners en/of collega’s ver uit elkaar wonen of werken, dan is het handig

Het is te gek voor woorden als je bedenkt hoeveel communicatiestromen er zijn in de meeste bedrijfsprocessen. Telefonie, e-mail, fax, social media enzovoort. Al deze communicatiestromen wil je zo effectief en efficiënt mogelijk beheren. Nu hoor ik je denken, hoe kan ANNAbel daar dan bij helpen? Dat gaan we je vertellen. Meer dan telefonie ANNAbel

Bij ANNAbel denken we verder dan telefonie, wij richten ons op functionaliteiten die bijdragen aan een optimale bereikbaarheid van jouw bedrijf. De module ‘Webhooks’ is hiervan een goed voorbeeld. De functie ‘Webhooks’ maakt het mogelijk om allerlei handige opties te koppelen. Onderstaand geven we je een aantal voorbeelden van een dergelijke koppeling. Weet wie er